سایت فاست پی | faucetpay در واقع میکرو والتی است که مدتی است جایگزین سایت تعطیل شده Faucethub شده است و بتدریج اکثر سایت های فاست یا همان سایت های جمع آوری قطره ای ارزرمزها، faucetpay را به عنوان سایت لینک شده پذیرفته اند و کاربرانی که با سایت های کسب بیت کوین رایگان مانند moremoney کار می کنند در مواردی برای برداشت و انتقال درآمدهای خود به این میکرووالت نیاز دارند.

سایت فاست پی | faucetpay یک میکرو والت یا در واقع نوعی حساب واسط است مانند Coinpot می باشد و بدین طریق می توان در سایت های جمع آوری بیت کوین رایگان که از این نوع حساب پشتیبانی می کنند برای برداشت و انتقال درآمد استفاده نمود که در جال حاضر faucetpay از ارز رمزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، داژکوین، لایت کوین، بیتکوین کش و دیجی بایت برای دریافت و تبدیل به یکدیگر پشتیبانی می کند.

اولین قسمت اصلی که برای کسب بیت کوین رایگان با آن در این سایت سر و کار داریم از منوی سایت گزینه Earn و زیر منوهای Faucet List، Offerwall و Paid to Click می باشد.

توضیح بخش مربوط به Faucet List

همانطور که در سطور بالاتر اشاره کردم از منوی Earn می توان به بخش Faucet List دسترسی پیدا کرد. این بخش در واقع نوعی مانیتورینگ است که لیستی از انواع سایت های فاست که می توان از طریق آنها بیت کوین و ارز رمزهای رایگان دیگر را بدست آورد بر اساس میزان رضایتمندی کاربران این سایت ها دسته بندی شده اند و می توانید از منوی کناری سمت راست در این ضفحه که در تصویر زیر نیز مشخص است انواع مختلفی از این فاست ها را که صرفا بازی یا claim و غیره را فیلتر و لیست مربوطه را مشاهده و استفاده نمایید.

لینک عضویت

کسب بیتکوین رایگان با سایت faucetpay

توضیح بخش مربوط به Paid to Click

این بخش از سایت فاست پی | faucetpay که از نام آن مشخص است مربوط است به آگهی های کلیکی که به ازاء کلیک بر روی آگهی های درج شده میزانی از ساتوشی را کسب خواهید کرد که باید بر روی لینک آبی رنگ که نوشته شده مشاهده به ازآء فلان مقدار ساتوشی باید کلیک کنید و سپس در صفحه باز شده منتظر بمانید تا تایمر بالای صفحه صفر شود و پاپ آپ کوچکی در میانه صفحه باز خواهد شد که باید کپچا را تیک بزنید و در نهایت بر روی Get credit کلیک نمایید و بلافاصله مقدار تعیین شده به بالانس شما افزوده خواهد شد.

بخشهای دیگری در این سایت وجود دارد مانند MULTIPLY که در منو می توانید ببینید و در واقع نوعی شرطبندی است برای چند برابر شدن موجودی و خودم به شخصه هیچ وقت از این قسمت در سایتهای فاست استفاده نمیکنم چون در ۹۹درصد مواقع همه موجودی شما از دست خواهد رفت.

توضیح بخش مربوط به Trade  در منو

در منوی Trade دو زیر منوی binary و EXCHANGE وجود دارد که binary همانطور که می دانید مربوط به حدس قیمت احتمالی بیتکوین و دیگر ارز رمزهایی که این سایت پشتیبانی می کند می باشد و کسانی که در این زمینه و در بحث سیگنال و تحلیل تکنیکال تبحر دارند می توانند از این بخش استفاده کنند و در نهایت منوی EXCHANGE  نیز تبدیل ارز رمزها به یکدیگر است که شما می توانید مثلا میزان موجودی اتریوم خودتان را در این بخش به بیت کوین در ازاء میزان میشخص کارمزد تبدیل نمایید.

زمانیکه در این سایت ثبت نام می کنید چند مورد را بخاطر داشته باشید نخست اینکه حتما ایمیل معتبر وارد کنید چون کد فعال سازی به ایمیل ارسال می شود و دوم اینکه به محض ثبت نام و ورود به سایت از شما می خواهد که آدرس والت های اصلی خودتان مثلا در بلاکچین و یا هر کیف پول دیگری را وارد کنید و متصل نمایید برای برداشت و انتقال درامدتان.

معرفی آیتم های بخش حساب کاربری

آخرین قسمتی که نیاز به ان خواهید داشت برای برداشت و تنظیمات و موارد دیگر بخش مربوط به اکانت کاربری است که با کلیک بر روی آیکون نام یوزرنیم در سمت راست صفحه اصلی سایت روایت تصویر زیر به قسمتهای مختلفی روبرو خواهید بود که مختصرا توضیح میدهم.

معرفی سایت faucetpay

Deposit : از این قسمت برای واریز به سایت استفاده می شود که در واقع شما حساب های همه انواع ارز رمزهایی که در این سایت است و می خواهید در سایت های فاست این شماره حساب ها را درج کنید جهت دریافت درآمد استفاده کنید.

Linked Addresses : در این بخش هم آدرس والت های اصلی خودتان در بلاکچین یا دیگر کیف پول ها را وارد می کنید تا بتوانید برداشت نمایید.

Power Ups : از این طریق می توانید پوینت هایی که روزانه با ورود به سایت دریافت کرده اید را به ساتوشی تبدیل نمایید و یا اینکه با کلیک روی دکمه Redeem Points جهت افزایش درامد استفاده نمایید.

Direct Transfer : از طریق این گزینه می توانید انتقالب داخلی داشته باشید به این مفهوم که مثلا می خواهید مقداری از بیت کوین خودتان را به حساب کاربر دیگری که در سایت فاست پی | faucetpay حساب کاربری دارد با درج نام کاربری یا ایمیل او به وی منتقل نمایید.